[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
- Volcano
- Przyjaciele
- Posty: 1637
- Rejestracja: 2006-03-14, 21:51
- Imię: Gabriel
- VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
- Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
- KW/KM/NM: 210KM/490Nm
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Polestar dotyczy ECM i TCM (jeżeli automat). DIM kodowany jest w CEM.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
- Zimny07
- V
- Posty: 41
- Rejestracja: 2019-04-14, 23:52
- Imię: Zimny
- VOLVO: v60
- Silnik: D4204T9
- Rok: 2015
- Przebieg: 178000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Mam pytanie z innej beczki, nie próbował ktoś przełożyć wnętrza zegarów TFT z V40 do obudowy z tych zegarów?
- alienek
- Przyjaciele
- Posty: 1602
- Rejestracja: 2007-08-27, 16:22
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 T6
- Silnik: 3.0
- KW/KM/NM: 329 KM
- Rok: 2013
- Był na spocie: 69
- Średnie spalanie: 16L
- Przebieg: 288000
- Lokalizacja: Gniezno
- Status: Offline
- Kontakt:
- dddarek3
- V
- Posty: 7
- Rejestracja: 2018-04-28, 13:23
- Imię: Darek
- VOLVO: S 60 II
- Silnik: T3
- KW/KM/NM: 110/150/240
- Rok: 2014
- Średnie spalanie: 7,8
- Przebieg: 58000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Wiecie może czy w moim S60 z końca 2014 po wymianie analoga na TFT będą te wskaźniki działać?
-
- V
- Posty: 40
- Rejestracja: 2016-12-09, 10:39
- Imię: Marcin
- VOLVO: XC60 T5 AWD
- Silnik: 2.0
- KW/KM/NM: 245
- Rok: 2017
- Przebieg: 60000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Ja mam tą pozycje w menu, ale jest ona wyszarzona i nie moge jej podejrzeć. Co istotne - nie stosowałem jeszcze tej procedury z filmu, jedynie normalne odpalenie silnika. Możliwe, że ma to związek, ale troche bez sensu, bo co to za opcja, która przez większość czasu jest niedostępna. Są ludzie, którzy lubią mieć poziom oleju pod kontrolą.waldemaras pisze: ↑2021-02-05, 14:47
Serio w menu nie masz poziomu oleju?
Wysłane z mojego Atari 800XL
- JędreK_ce
- V
- Posty: 26
- Rejestracja: 2017-06-06, 06:59
- Imię: Andrzej
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.4 D5
- KW/KM/NM: 148/201/473 by Kivi
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 8,6
- Przebieg: 350000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Poziom oleju sprawdzić można tylko po włączeniu zapłonu (czyli po włożeniu kluczyka do stacyjki i przytrzymaniu przycisku start/stop bez wciśniętego hamulca) na odpalonym silniku ta funkcja jest niedostępna bo i co miała by pokazywać jak w misce oleju nie ma bo jest rozprowadzony po całym silniku.
-
- V
- Posty: 40
- Rejestracja: 2016-12-09, 10:39
- Imię: Marcin
- VOLVO: XC60 T5 AWD
- Silnik: 2.0
- KW/KM/NM: 245
- Rok: 2017
- Przebieg: 60000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Sprawdze to co piszesz. Idąc tym tokiem rozumowania, poziom oleju będzie się różnić w zależności ile czasu upłyneło od zatrzymania silnika. Czy w miernikach z bagnetem również występuje taka kwestia ?JędreK_ce pisze: ↑2021-04-15, 23:37Poziom oleju sprawdzić można tylko po włączeniu zapłonu (czyli po włożeniu kluczyka do stacyjki i przytrzymaniu przycisku start/stop bez wciśniętego hamulca) na odpalonym silniku ta funkcja jest niedostępna bo i co miała by pokazywać jak w misce oleju nie ma bo jest rozprowadzony po całym silniku.
-
- V
- Posty: 125
- Rejestracja: 2013-10-31, 22:04
- Imię: Mateusz
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Czy w województwie Pomorskim jest ktoś, kto posiada wiedzę i umiejętności, żeby dograć licznik tft? Oczywiście za każdą zaproponowana kwotę jestem poważnie zainteresowany.
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Jarek ze Zwierzynieckiej w Gdańsku, zdaje się.
Wysłane z mojego Atari 800XL
Wysłane z mojego Atari 800XL
-
- VO
- Posty: 257
- Rejestracja: 2012-09-18, 10:10
- Imię: Rafal
- VOLVO: S60/V40
- Silnik: 2,4/2,0T
- KW/KM/NM: 140/165
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: od 7.5 do 10L BP,
- Przebieg: 214
- Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
vdashem ... - ok 1000 kosztuje dla osoby prywatnej i 6h (zmiana konfiguracji cem)
ale tez widziałem całe okablowanie z modułem do podpięcia.. (kable+moduł) za kwotę ciut poniżej, ale czy jest sens:D tego nie wiem..
ale tez widziałem całe okablowanie z modułem do podpięcia.. (kable+moduł) za kwotę ciut poniżej, ale czy jest sens:D tego nie wiem..
diagnostyka volvo, programowanie, zmiana konfiguracji cem, zmiana języka etc.. vida online kontakt PW
-
- VO
- Posty: 241
- Rejestracja: 2019-08-20, 14:13
- Imię: Rafal
- VOLVO: xc60
- Silnik: D4204T14
- KW/KM/NM: 200kM
- Rok: 2015
- Przebieg: 135500
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Z tym podpięciem jak na filmie to loteria nie zawsze to działa.Głębsza ingerencja w oprogramowanie żeby wszystko działało jak należy.
-
- V
- Posty: 125
- Rejestracja: 2013-10-31, 22:04
- Imię: Mateusz
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
na Zwierzynieckiej byłem pod koniec ubiegłego roku, Pan Jarek nie programował jeszcze tft:( dlatego dalej szukamwaldemaras pisze: ↑2021-05-09, 22:03Jarek ze Zwierzynieckiej w Gdańsku, zdaje się.
Wysłane z mojego Atari 800XL
-
- V
- Posty: 68
- Rejestracja: 2012-07-23, 22:26
- Imię: rp9
- VOLVO: S80 V8 Executive
- Silnik: V8
- KW/KM/NM: 315
- Rok: 2010
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 140000
- Lokalizacja: Lodz
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
W Mazowieckim/Łódzkim mogę to ogarnąć. Po szczegóły zapraszam na priv.volvo_driver pisze:Ktoś da namiary na osoby z mazowieckiego które zajęłyby się tematem, dały wskazówki co trzeba przywieźć ze sobą i ile to kosztowało będzie?
S80 V8 "Gorąca Amerykanka"
Troszkę gratów do Volvo: https://allegro.pl/uzytkownik/rp9 (dla forumowiczów zniżki - pisać na priv)
Troszkę gratów do Volvo: https://allegro.pl/uzytkownik/rp9 (dla forumowiczów zniżki - pisać na priv)
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Spróbuj teraz.diakon5 pisze:na Zwierzynieckiej byłem pod koniec ubiegłego roku, Pan Jarek nie programował jeszcze tft:( dlatego dalej szukamwaldemaras pisze: ↑2021-05-09, 22:03Jarek ze Zwierzynieckiej w Gdańsku, zdaje się.
Wysłane z mojego Atari 800XL
Wysłane z mojego Atari 800XL
- alienek
- Przyjaciele
- Posty: 1602
- Rejestracja: 2007-08-27, 16:22
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 T6
- Silnik: 3.0
- KW/KM/NM: 329 KM
- Rok: 2013
- Był na spocie: 69
- Średnie spalanie: 16L
- Przebieg: 288000
- Lokalizacja: Gniezno
- Status: Offline
- Kontakt:
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Około 800 zł, z montażem w godzinę się uwijam jak są kabelki do dodania obd->licznik
.
-
- V
- Posty: 87
- Rejestracja: 2008-10-13, 19:10
- Imię: Grzegorz
- VOLVO: XC60
- Silnik: 3.0 T6
- KW/KM/NM: 304
- Rok: 2013
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 14
- Przebieg: 106000
- Lokalizacja: Olsztyn
- Status: Offline
- Kontakt:
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
U mnie również nie działa ECO i Power. Szkoda, że firma nie informuje o tym przed montażem.
-
- V
- Posty: 68
- Rejestracja: 2012-07-23, 22:26
- Imię: rp9
- VOLVO: S80 V8 Executive
- Silnik: V8
- KW/KM/NM: 315
- Rok: 2010
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 140000
- Lokalizacja: Lodz
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
ECO/POWER może działać tylko w niektórych dieslach - zależy od sterownika ECM (musi być Bosch) i oprogramowania.
S80 V8 "Gorąca Amerykanka"
Troszkę gratów do Volvo: https://allegro.pl/uzytkownik/rp9 (dla forumowiczów zniżki - pisać na priv)
Troszkę gratów do Volvo: https://allegro.pl/uzytkownik/rp9 (dla forumowiczów zniżki - pisać na priv)
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Która firma ?grzesik33 pisze:U mnie również nie działa ECO i Power. Szkoda, że firma nie informuje o tym przed montażem.
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
-
- VO
- Posty: 203
- Rejestracja: 2021-05-15, 22:59
- Imię: Radek
- VOLVO: V40
- Silnik: T3 1.6EB
- KW/KM/NM: 150
- Rok: 2013
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 9,5
- Przebieg: 140000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Myślałem o dołożeniu TFT do mojego V40 MY2014, ale jak usłyszałem cenę 2tyś w Radomiu to sobie odpuściłem na razie...
Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka
-
- V
- Posty: 68
- Rejestracja: 2012-07-23, 22:26
- Imię: rp9
- VOLVO: S80 V8 Executive
- Silnik: V8
- KW/KM/NM: 315
- Rok: 2010
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 140000
- Lokalizacja: Lodz
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Można to zrobić o wiele taniej. Kupujesz zegary na alledrogo za 500-600 zł, a z kodowaniem kilka osób na tym forum sobie chyba poradzi. Jeżeli jesteś z Łodzi to możesz zwrócić się do mnie.
-
- V
- Posty: 3
- Rejestracja: 2019-10-08, 04:46
- Imię: jarek
- VOLVO: v40 i nne
- Silnik: 2.0 i inne
- Rok: 2019
- Przebieg: 100000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Witam Panowie
Od jakiegos czasu w wolnych chwilach probuje dolozyc zegary TFT do mojej v40 20014 r
Powinno iść wszystko bez problemu tym bardziej ze auto wychodzilo z tymi zegarami
A tu zonk
CEM przeprogramowany. Czyli
Uruchomiona zakladka jako zegary TFT
Ekran startowy jako R-design
Noi zostaja wielkosci litrow baku
Które by nie wpisał to jest tragedia
Zegary dzialaja tyle tylko ze nie ma wyswietlania litrów w baku
Jak wylacze wszystkie mozliwosci o pojemnosci baku
To zekary dzialaja w 100% ale znow jest problem ze systemami. W aucie
Cem je widzi ale są błędy o zlym orogramowani np.srs skrzyni biegow itp
Jakies sugestie moze
Co tyle glow to nie jedna
Od jakiegos czasu w wolnych chwilach probuje dolozyc zegary TFT do mojej v40 20014 r
Powinno iść wszystko bez problemu tym bardziej ze auto wychodzilo z tymi zegarami
A tu zonk
CEM przeprogramowany. Czyli
Uruchomiona zakladka jako zegary TFT
Ekran startowy jako R-design
Noi zostaja wielkosci litrow baku
Które by nie wpisał to jest tragedia
Zegary dzialaja tyle tylko ze nie ma wyswietlania litrów w baku
Jak wylacze wszystkie mozliwosci o pojemnosci baku
To zekary dzialaja w 100% ale znow jest problem ze systemami. W aucie
Cem je widzi ale są błędy o zlym orogramowani np.srs skrzyni biegow itp
Jakies sugestie moze
Co tyle glow to nie jedna
- coonrado
- Moderatorzy
- Posty: 23403
- Rejestracja: 2010-02-07, 21:56
- Imię: Konrad
- VOLVO: S80 Titanium Gray
- Silnik: 2.5T AW55-50SN
- KW/KM/NM: 154kW/210KM/320Nm
- Rok: 2006
- Był na spocie: 27
- Średnie spalanie: 12l/100km
- Przebieg: 234567
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
-
- V
- Posty: 4
- Rejestracja: 2021-05-29, 06:06
- Imię: Radek
- VOLVO: XC60
- Silnik: D4 2.4
- KW/KM/NM: 181
- Rok: 2014
- Przebieg: 204000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Witam
U mnie po wymianie zegarów na TFT wszystkie funkcje działają jak należy,tylko po jakiś 5 min zaczynaja migać wyświetlacze zegarów,spotkał się ktoś kiedyś z czymś takim?
Auto XC60D4 z 2014 a zegary TFT 2016.
Edit:Już przestały działać normalnie,migają cały czas.
U mnie po wymianie zegarów na TFT wszystkie funkcje działają jak należy,tylko po jakiś 5 min zaczynaja migać wyświetlacze zegarów,spotkał się ktoś kiedyś z czymś takim?
Auto XC60D4 z 2014 a zegary TFT 2016.
Edit:Już przestały działać normalnie,migają cały czas.
-
- V
- Posty: 16
- Rejestracja: 2020-02-24, 10:32
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC 60
- Silnik: 3.0 T6
- KW/KM/NM: 285/304
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 12,5
- Przebieg: 212000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Dzięki. na razie odpuszczam temat zegarów. Trapi mnie obecnie wypadanie zapłonu na 3 cylindrach pomimo wymiany wszystkich świec i cewek zapłonowych. Jak ogarnę to (miejmy nadzieję, że to nie zapowiedź remontu silnika ), to dopiero będziemy upiększać
-
- VO
- Posty: 203
- Rejestracja: 2021-05-15, 22:59
- Imię: Radek
- VOLVO: V40
- Silnik: T3 1.6EB
- KW/KM/NM: 150
- Rok: 2013
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 9,5
- Przebieg: 140000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Wadliwe zegary. Reklamuj.RadekXC60D4 pisze:Witam
U mnie po wymianie zegarów na TFT wszystkie funkcje działają jak należy,tylko po jakiś 5 min zaczynaja migać wyświetlacze zegarów,spotkał się ktoś kiedyś z czymś takim?
Auto XC60D4 z 2014 a zegary TFT 2016.
Edit:Już przestały działać normalnie,migają cały czas.
Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka