S60 bi Fuel cng
-
- V
- Posty: 17
- Rejestracja: 2016-07-15, 18:34
- Imię: Tomek
- VOLVO: s60
- Silnik: 2400
- KW/KM/NM: 103
- Rok: 2006
- Przebieg: 308000
- Status: Offline
S60 bi Fuel cng
Przewertowałem internet i nic nie znalazłem , nawet na CNG Forum, może ktoś z was natknął się na podobną przypadłość.
Auto odpala na benzynie bez problemu przełącza się na cng przy jakiejś tam temperaturze i jest ok do momentu rozgrzania się silnika i wtedy gaśnie , przy ponownym uruchamianiu trzeba gaz do dechy i odpali na benzynie , po ponownym przełączeniu na cng gaśnie. Przychodzę na drugi dzień odpalam auto i jest normalnie przełączy na cng aż do momentu rozgrzania silnika i abarot to samo gaśnie. Dopóki silnik nie złapie temperatury pracy można gasić i odpalać i przełączy na cng. Błędów brak, żadne kontrolki się nie świecą.
Gdzie szukać przyczyny ?
Auto odpala na benzynie bez problemu przełącza się na cng przy jakiejś tam temperaturze i jest ok do momentu rozgrzania się silnika i wtedy gaśnie , przy ponownym uruchamianiu trzeba gaz do dechy i odpali na benzynie , po ponownym przełączeniu na cng gaśnie. Przychodzę na drugi dzień odpalam auto i jest normalnie przełączy na cng aż do momentu rozgrzania silnika i abarot to samo gaśnie. Dopóki silnik nie złapie temperatury pracy można gasić i odpalać i przełączy na cng. Błędów brak, żadne kontrolki się nie świecą.
Gdzie szukać przyczyny ?
- Rawiel
- V
- Posty: 66
- Rejestracja: 2016-08-01, 22:19
- Imię: Radek
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.4 Bi-Fuel
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2003
- Przebieg: 235000
- Status: Offline
Re: S60 bi Fuel cng
Sprawdz sondy lambda. Miałem taki przypadek. Do tej pory nie zrobiny i nie mam zamiary auto poszło na sprzedaż. Kupiony mondeo mk4 2.2 ... teraz borykam się z dpf
Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: S60 bi Fuel cng
Albo silnik krokowy od gazu. Jeśli to koltek-necam to wywal te instalacje, nieopłacalny koszt naprawy. Sam krokowiec 1500 zł kosztuje. Jak u mnie zdechł to za 3900 wstawiłem sekwencje LPG w miejsce CNG.
Lewa w górę
- Rawiel
- V
- Posty: 66
- Rejestracja: 2016-08-01, 22:19
- Imię: Radek
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.4 Bi-Fuel
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2003
- Przebieg: 235000
- Status: Offline
Re: S60 bi Fuel cng
Jeżeli pod nosem ma stacje cng to nie widze powodu żeby się pchać w lpg za 4 tyś. Pln. Chyba że są częste trasy gdzie cng nie zatankuje albo ma auto które na butlach pojezdzi jeszcze z 2 albo 3 lata. Najgorsze jest to że dobrego mechanika ze świecą w Polsce szukać do tej instalacji.
Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
-
- V
- Posty: 17
- Rejestracja: 2016-07-15, 18:34
- Imię: Tomek
- VOLVO: s60
- Silnik: 2400
- KW/KM/NM: 103
- Rok: 2006
- Przebieg: 308000
- Status: Offline
Re: S60 bi Fuel cng
Gdzieś czytałem o sondzie lambda , ale tama w opisie świecił się check a w moim aucie nic się nie świeci , ale przebadam sondę.
Co do samej instalacji to mam Koltec necam i na dzień dzisiejszy części nie są już takie drogie,rozdzielacz z krokowym po regeneracji 350zł. Stację CNG mam po drodze do pracy, a przecież można jeździć na benzynie
Auto kupiłem specjalnie z CNG posiadam już nalepkę na szybę więc mogę wjechać choćby w Krakowie w strefę zieloną .
Co do samej instalacji to mam Koltec necam i na dzień dzisiejszy części nie są już takie drogie,rozdzielacz z krokowym po regeneracji 350zł. Stację CNG mam po drodze do pracy, a przecież można jeździć na benzynie
Auto kupiłem specjalnie z CNG posiadam już nalepkę na szybę więc mogę wjechać choćby w Krakowie w strefę zieloną .
- Rawiel
- V
- Posty: 66
- Rejestracja: 2016-08-01, 22:19
- Imię: Radek
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.4 Bi-Fuel
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2003
- Przebieg: 235000
- Status: Offline
Re: S60 bi Fuel cng
U mnie pojawiał się check przy wysokich temp. Miałem rozdupcone grzanie sondy. Po zmianie na zamiennik boscha który w moment przestał funkcjonować przyszła pora na denso która to nie została poprawnie podłączona. Auto na ciepłym ma Twoje objawy. Komputer sondy nie widzi. Check pali się na stałe.
Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
-
- V
- Posty: 17
- Rejestracja: 2016-07-15, 18:34
- Imię: Tomek
- VOLVO: s60
- Silnik: 2400
- KW/KM/NM: 103
- Rok: 2006
- Przebieg: 308000
- Status: Offline
Re: S60 bi Fuel cng
Wcześniej czy później dojdę dlaczego tak jest(mam nadzieje) i opiszę to.W większości tego typu tematów nawet na forum CNG ludzie zaczynają temat i cisza.Ciekawe czy interfejs Vida coś by podpowiedział, czy tam jest program bifuelRawiel pisze:U mnie pojawiał się check przy wysokich temp. Miałem rozdupcone grzanie sondy. Po zmianie na zamiennik boscha który w moment przestał funkcjonować przyszła pora na denso która to nie została poprawnie podłączona. Auto na ciepłym ma Twoje objawy. Komputer sondy nie widzi. Check pali się na stałe.
Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
-
- V
- Posty: 4
- Rejestracja: 2017-07-01, 23:50
- Imię: Marcin
- VOLVO: S-60
- Silnik: 2.4, Bi-Fuel (CNG)
- KW/KM/NM: -/140/-
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 220000
- Status: Offline
Re: S60 bi Fuel cng
Zuku 19!
Miałem podobne syndromy jak Ty, w moim przypadku sprawcą był silniczek krokowy.
Na naszym forum kiedyś wygrzebałem jak można "zregenerować" silniczek krokowy, słowo zregenerować jet trochę na wyrost, gdyż wystarczy w silniczku krokowym przylutować 8 styk na nowo.
Po zastosowaniu się do instrukcji z poniższego linku >>>> https://www.motor-talk.de/forum/v70-bif ... 35884.html" onclick="window.open(this.href);return false; Twoje dolegliwości powinny ustąpić, czas naprawy silniczka krokowego w zwykłych warunkach to około 2 godzin.
Daj znać jak Ci poszło?
PS. Poniżej trzymaj schemat jak to wszystko wygląda pod maską, nr 16 to ten trefny silniczek krokowy.
Miałem podobne syndromy jak Ty, w moim przypadku sprawcą był silniczek krokowy.
Na naszym forum kiedyś wygrzebałem jak można "zregenerować" silniczek krokowy, słowo zregenerować jet trochę na wyrost, gdyż wystarczy w silniczku krokowym przylutować 8 styk na nowo.
Po zastosowaniu się do instrukcji z poniższego linku >>>> https://www.motor-talk.de/forum/v70-bif ... 35884.html" onclick="window.open(this.href);return false; Twoje dolegliwości powinny ustąpić, czas naprawy silniczka krokowego w zwykłych warunkach to około 2 godzin.
Daj znać jak Ci poszło?
PS. Poniżej trzymaj schemat jak to wszystko wygląda pod maską, nr 16 to ten trefny silniczek krokowy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- V
- Posty: 17
- Rejestracja: 2016-07-15, 18:34
- Imię: Tomek
- VOLVO: s60
- Silnik: 2400
- KW/KM/NM: 103
- Rok: 2006
- Przebieg: 308000
- Status: Offline
Re: S60 bi Fuel cng
Dzięki ci Panie za twe hojne dary
Tak poważnie, szukałem różnych informacji z pół roku na internecie a tu nawet schemat dałeś.
Na pewno odpowiem co i jak, tylko troszkę cierpliwości, ponieważ z czasem krucho no i jeszcze ta pogoda.
Ten rozdzielacz to już miałem na wierzchu bo uszczelniałem nr 18 DFCO
PS. Przeczytałem lekturę i jutro spróbuję wymontować krokowy.
kurcze chodzę po mieszkaniu i banan z twarzy nie schodzi hihihi
-- 2019-02-03, 22:59 --
Mam silniczek na stole otwarty, coś jest nie tak ponieważ żel pokrywający cztery luty jest przypalony aż brązowy i widać że w tym miejscu się zagotował, więc jest to dobra droga.
Tak poważnie, szukałem różnych informacji z pół roku na internecie a tu nawet schemat dałeś.
Na pewno odpowiem co i jak, tylko troszkę cierpliwości, ponieważ z czasem krucho no i jeszcze ta pogoda.
Ten rozdzielacz to już miałem na wierzchu bo uszczelniałem nr 18 DFCO
PS. Przeczytałem lekturę i jutro spróbuję wymontować krokowy.
kurcze chodzę po mieszkaniu i banan z twarzy nie schodzi hihihi
-- 2019-02-03, 22:59 --
Mam silniczek na stole otwarty, coś jest nie tak ponieważ żel pokrywający cztery luty jest przypalony aż brązowy i widać że w tym miejscu się zagotował, więc jest to dobra droga.
Ostatnio zmieniony 2019-02-09, 23:23 przez zuku19, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- V
- Posty: 8
- Rejestracja: 2019-02-09, 11:55
- Imię: Jarek
- VOLVO: s60
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2002
- Status: Offline
Re: S60 bi Fuel cng
mam ten sam problem z instalacją LPG i nie wiem czy w ciemno ryzykować krokowca z allegro czy szukać przyczyny gdzies indziej
-
- V
- Posty: 17
- Rejestracja: 2016-07-15, 18:34
- Imię: Tomek
- VOLVO: s60
- Silnik: 2400
- KW/KM/NM: 103
- Rok: 2006
- Przebieg: 308000
- Status: Offline
Re: S60 bi Fuel cng
Poprawiłem luty i na razie chodzi na gazie na rozgrzanym, tylko nie wiem czy przypadek, czy naprawione, jak spalę bak CNG i się nie wyłączy to znaczy że naprawione i poinformuję na forum. Dziś wymieniłem rozrząd więc zacznę jeździć.
Śmieszna sytuacja była jak po naprawie i pierwszym przełączeniu na gaz, to był taki dźwięk jakby ktoś w organki dmuchał.
Śmieszna sytuacja była jak po naprawie i pierwszym przełączeniu na gaz, to był taki dźwięk jakby ktoś w organki dmuchał.
-
- V
- Posty: 4
- Rejestracja: 2017-07-01, 23:50
- Imię: Marcin
- VOLVO: S-60
- Silnik: 2.4, Bi-Fuel (CNG)
- KW/KM/NM: -/140/-
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 220000
- Status: Offline
Re: S60 bi Fuel cng
Hej,jaro1990 pisze:mam ten sam problem z instalacją LPG i nie wiem czy w ciemno ryzykować krokowca z allegro czy szukać przyczyny gdzies indziej
pamiętaj o jednym, wszystkie krokowce do instalacji CNG do Volvo, musiały być dedykowe do Volvo, a co za tym idzie cena była dużo wyższa.
Jeśli chodzi o instalacje Necam Lpg do Volvo, uważaj przy zakupie, krokowiec musi być do Volvo!
Ponadto chciałbym Tobie zasugerować próbę przylutowania styków jak to zrobił kolega Zuku19 w swojej instalacji CNG. Twoja instalacja Lpg również jest firmy Necam jak instalacja CNG, ponadto rozdzielacz w którym znajduje się krokowiec jest praktycznie identyczny w kształcie "ośmiornicy".
Zuku19 to jest bardzo miły dźwięk, również nie mogłem znieść możliwości korzystania z CNG. Jeśli przylutowałeś 8 grubych styków w krokowcu (teoretycznie powinno ściągnąć tą starą cynę, ale nie miałem jak tego zrobić), a także zakleiłeś dekielek od krokowca dość hermetycznie to powinno wszystko działać. Powyższy zabieg wykonałem w listopadzie 2017 roku i do tej pory wszystko działa.zuku19 pisze:Poprawiłem luty i na razie chodzi na gazie na rozgrzanym, tylko nie wiem czy przypadek, czy naprawione, jak spalę bak CNG i się nie wyłączy to znaczy że naprawione i poinformuję na forum. Dziś wymieniłem rozrząd więc zacznę jeździć.
Śmieszna sytuacja była jak po naprawie i pierwszym przełączeniu na gaz, to był taki dźwięk jakby ktoś w organki dmuchał.
Ponadto chciałbym Ciebie poinformować, że ta instalacja CNG również ma swoje odchyły od normy, raz na ruski miesiąc potrafi przestać działać (jadąc w ruchu miejskim przełączy się benzynę i na gaz już się nie przełączy). Gdy silnik ostygnie i na drugi dzień gaz śmiga dobrze, podejrzewam, że ten krokowiec się zawiesza/blokuje itp..
-
- V
- Posty: 17
- Rejestracja: 2016-07-15, 18:34
- Imię: Tomek
- VOLVO: s60
- Silnik: 2400
- KW/KM/NM: 103
- Rok: 2006
- Przebieg: 308000
- Status: Offline
Re: S60 bi Fuel cng
Krokowce dystrybutora nie są już drogie, sam dystrybutor z krokowym po regeneracji to 350zł. Różnica dystrybutora CNG/LPG jest tylko w kolorze etykiet naklejonych na nich. Co do uszczelnienia krokowego użyłem troszkę silikonu czerwonego.
-- 2019-03-17, 22:55 --
Dzięki koledze marc13 jak na razie auto hula na CNG , tylko muszę sprawdzić gdzie jest wyciek , bo czuć gazem
-- 2019-03-17, 22:55 --
Dzięki koledze marc13 jak na razie auto hula na CNG , tylko muszę sprawdzić gdzie jest wyciek , bo czuć gazem
-
- V
- Posty: 8
- Rejestracja: 2019-02-09, 11:55
- Imię: Jarek
- VOLVO: s60
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2002
- Status: Offline
Re: S60 bi Fuel cng
mam dalej problem z instalacją lpg w volvo s60 bi fuel może pomoże ktoś elektrozawór wyczyszczony cewka nowa,zimne luty poprawione gdzie dalej szukać przyczyny? przy butli? w reduktorze? wygląda na to że nie dostaje gazu bo chce się przełączyć ale gaśnie
-
- V
- Posty: 17
- Rejestracja: 2016-07-15, 18:34
- Imię: Tomek
- VOLVO: s60
- Silnik: 2400
- KW/KM/NM: 103
- Rok: 2006
- Przebieg: 308000
- Status: Offline
Re: S60 bi Fuel cng
Ja się za wcześnie cieszyłem , bo chodzi w sumie jak chce na CNG i też mam tak że chce przełączyć na gaz podczas jazdy i słychać jak się coś włącza a na gazie nie jedzie, tak jak by coś blokowało dopływ gazu. Zatrzymam auto zgaszę odpalę poczekam aż się przełączy i jest ok , jak w loterii.jaro1990 pisze:mam dalej problem z instalacją lpg w volvo s60 bi fuel może pomoże ktoś elektrozawór wyczyszczony cewka nowa,zimne luty poprawione gdzie dalej szukać przyczyny? przy butli? w reduktorze? wygląda na to że nie dostaje gazu bo chce się przełączyć ale gaśnie
Korespondowałem z Firmą od gazu Koltec Necam z Jeleniej Góry i obstawiają krokowy w rozdzielaczu co jest prawdopodobne , ale i tak jest lepiej po poprawieniu w krokowym połączeń lutownicą, przynajmniej jak się rozgrzeje nie gaśnie.
Opisujesz że czyściłeś i.t.d. ale krokowca nie lutowałeś tak jak to kolega opisał ? W oryginalnym LPG w rozdzielaczu jest krokowy, pod krokowym jest sprężynka i tłoczek, patrzyłeś w jakim stanie to jest, tłoczek jak chodzi w cylindrze w rozdzielaczu ?
-
- V
- Posty: 8
- Rejestracja: 2019-02-09, 11:55
- Imię: Jarek
- VOLVO: s60
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2002
- Status: Offline
Re: S60 bi Fuel cng
W dystrybutorze lpg od góry jest krokowiec wyjąlem go ściągnąłem z niego ta górną czapkę pod takim żelem są zimne luty poprawiłem I sprawdziłem po przekręceniu zapłonu wychodzi,po poprawieniu lutow dalej nie chodzi przełącza się I gaśnie oba elektrozawory chodzą bo słychać jak strzelają już walczę z tą instalacja dobre kilka miesięcy I ciągle jest coś nie tak,a z ciekawości pytałem chłopaków z jeleniej góry o cenę oryginalnego krokowca cena 1900zl I zastanawiam się nad wywaleniem tej instalacji, teraz już tylko zostaje reduktor (pęknieta membrana) już więcej pomysłów nie mam
-
- V
- Posty: 17
- Rejestracja: 2016-07-15, 18:34
- Imię: Tomek
- VOLVO: s60
- Silnik: 2400
- KW/KM/NM: 103
- Rok: 2006
- Przebieg: 308000
- Status: Offline
Re: S60 bi Fuel cng
Ty masz CNG czy LPG ?jaro1990 pisze:W dystrybutorze lpg od góry jest krokowiec wyjąlem go ściągnąłem z niego ta górną czapkę pod takim żelem są zimne luty poprawiłem I sprawdziłem po przekręceniu zapłonu wychodzi,po poprawieniu lutow dalej nie chodzi przełącza się I gaśnie oba elektrozawory chodzą bo słychać jak strzelają już walczę z tą instalacja dobre kilka miesięcy I ciągle jest coś nie tak,a z ciekawości pytałem chłopaków z jeleniej góry o cenę oryginalnego krokowca cena 1900zl I zastanawiam się nad wywaleniem tej instalacji, teraz już tylko zostaje reduktor (pęknieta membrana) już więcej pomysłów nie mam
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: S60 bi Fuel cng
Pewnie się pomylił. Ja wywaliłem CNG i wstawiłem LPG, konwersja jest bezbolesna, w miejscu butli po CNG wchodzi spokojnie 65L, przy rzeźbie nawet 90L - cięcie i spawanie blachy, ale tego chciałem uniknąć, silnik idealnie pracuje na LPG, pod maską zostawia się trochę elektroniki po CNG, zabezpiecza i kij z nią, wlew mam tam gdzie był, można się pokusić o dodatkowe modyfikacje i przywrócić wyświetlanie stanu Pb na desce - ok. 1000 zł dodatkowo ale ja to olałem i śmigam tak już rok. Całość konwersji zajęła 3 dni i 3900 zł.
Lewa w górę
-
- V
- Posty: 17
- Rejestracja: 2016-07-15, 18:34
- Imię: Tomek
- VOLVO: s60
- Silnik: 2400
- KW/KM/NM: 103
- Rok: 2006
- Przebieg: 308000
- Status: Offline
Re: S60 bi Fuel cng
Co z komputerem silnika podobno jest sprzężony z CNGnonline pisze:Pewnie się pomylił. Ja wywaliłem CNG i wstawiłem LPG, konwersja jest bezbolesna, w miejscu butli po CNG wchodzi spokojnie 65L, przy rzeźbie nawet 90L - cięcie i spawanie blachy, ale tego chciałem uniknąć, silnik idealnie pracuje na LPG, pod maską zostawia się trochę elektroniki po CNG, zabezpiecza i kij z nią, wlew mam tam gdzie był, można się pokusić o dodatkowe modyfikacje i przywrócić wyświetlanie stanu Pb na desce - ok. 1000 zł dodatkowo ale ja to olałem i śmigam tak już rok. Całość konwersji zajęła 3 dni i 3900 zł.
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
-
- V
- Posty: 8
- Rejestracja: 2019-02-09, 11:55
- Imię: Jarek
- VOLVO: s60
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2002
- Status: Offline
Re: S60 bi Fuel cng
Ja mówię o lpg nie pomyliłem się:)
-
- V
- Posty: 17
- Rejestracja: 2016-07-15, 18:34
- Imię: Tomek
- VOLVO: s60
- Silnik: 2400
- KW/KM/NM: 103
- Rok: 2006
- Przebieg: 308000
- Status: Offline
Re: S60 bi Fuel cng
To krokowy do lpg droższy od cng.jaro1990 pisze:Ja mówię o lpg nie pomyliłem się:)
Dziś poczytałem troszkę i korespondowałem m.in. z firmą w Kielcach oni też się zajmują instalacją Koltec i w obu firmach stawiają na krokowy , niestety do cng nie posiadają krokowych, ale poczytałem na zagranicznym portalu że może być zabrudzony rozdzielacz , jeśli w ogóle nie chodzi na gazie, podobno na wlocie jest sitko i to ono może być brudne, chyba zdemontuję cały rozdzielacz i go sprawdzę , tylko się zaopatrzę w opaski zaciskowe i na wszelki wypadek w pakuły i pastę.
-
- V
- Posty: 8
- Rejestracja: 2019-02-09, 11:55
- Imię: Jarek
- VOLVO: s60
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2002
- Status: Offline
Re: S60 bi Fuel cng
Rozbierałem cały rozdzielacz I jest czysty żadnych zabrudzeń, zastanawiam się nad kupnem nowej instalacji sekwencyjnej I wywaleniem kolteca tylko Muszę dobrze to wymyśleć żeby zostawić butle gazu z kolteca A założyć resztę nowa, kiedyś miałem okazję rozmawiać z gościem co zakłada lpg I mówił że nie powinno być żadnych problemów co sądzicie nad takim rozwiązaniem?
-
- V
- Posty: 17
- Rejestracja: 2016-07-15, 18:34
- Imię: Tomek
- VOLVO: s60
- Silnik: 2400
- KW/KM/NM: 103
- Rok: 2006
- Przebieg: 308000
- Status: Offline
Re: S60 bi Fuel cng
Jeśli masz LPG to masz łatwiejjaro1990 pisze:Rozbierałem cały rozdzielacz I jest czysty żadnych zabrudzeń, zastanawiam się nad kupnem nowej instalacji sekwencyjnej I wywaleniem kolteca tylko Muszę dobrze to wymyśleć żeby zostawić butle gazu z kolteca A założyć resztę nowa, kiedyś miałem okazję rozmawiać z gościem co zakłada lpg I mówił że nie powinno być żadnych problemów co sądzicie nad takim rozwiązaniem?
Ja wolałbym zostać przy CNG, biorąc pod uwagę że jednak rozwój będzie szedł w tą stronę i zielone strefy w miastach
-- 2019-05-09, 19:54 --
Ponownie rozebrałem krokowy , tym razem wywaliłem starą cynę i polutowałem na nowo. Auto zaczęło znowu chodzić na CNG.
-
- V
- Posty: 8
- Rejestracja: 2019-02-09, 11:55
- Imię: Jarek
- VOLVO: s60
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2002
- Status: Offline
Re: S60 bi Fuel cng
Ja jestem pewien że teraz to wina reduktora bo do elektrozaworu idzie gaz A gdy samochód przełączy na lpg to gaśnie od razu A gdy jest uszkodzony krokowiec to wcale sie nie przełaczy, mam w domu drugi reduktor do kolteca rozebrałem go I membrana wygląda na cała spróbuje jeszcze je podmienić w wolnym czasie