Volvo 2.0 T5 240 KM Bi Fuel CNG na LPG
- ŁukaszOP
- V
- Posty: 26
- Rejestracja: 2016-07-10, 10:17
- Imię: Lukasz
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4D, AW55-50
- KW/KM/NM: 120/163/340
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: 7.6
- Przebieg: 264
- Status: Offline
Volvo 2.0 T5 240 KM Bi Fuel CNG na LPG
Dzień dobry, chciałem zorientować się czy jest sens iść w LPG czy tylko wstawić oryginalny zbiornik benzynowy (czy komputer będzie dobrze wskazywał ilość paliwa) do Bi Fuela. Autko ze szwecji z CNG. Zbiornik benz. prawdopodobnie 20 litrów, reszta miejsca to zbiornik CNG. Fabryczna instalacja BiFuel od Volvo.
Czy ktoś orientuje się jak wygląda przeróbka tej instalacji pod LPG w PL? Lub... demontaż instalacji CNG i pozostawienia auta na benzynie?
Czy ktoś orientuje się jak wygląda przeróbka tej instalacji pod LPG w PL? Lub... demontaż instalacji CNG i pozostawienia auta na benzynie?
-
- VOLV
- Posty: 706
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo 2.0 T5 240 KM Bi Fuel CNG na LPG
Jest sens iść w LPG. Żeby nie waliło checkiem należałoby wymienić soft ECM ponieważ jeden z czujników instalacji CNG jest nie-emulowalny (przynajmniej dla nas .
Poza tym normalnie. Zbiornik mieści się walec w miejsce bańki CNG.
Poza tym normalnie. Zbiornik mieści się walec w miejsce bańki CNG.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- ŁukaszOP
- V
- Posty: 26
- Rejestracja: 2016-07-10, 10:17
- Imię: Lukasz
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4D, AW55-50
- KW/KM/NM: 120/163/340
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: 7.6
- Przebieg: 264
- Status: Offline
Re: Volvo 2.0 T5 240 KM Bi Fuel CNG na LPG
W jakiej kwocie może się zamknąć koszt wymiany instalacji na LPG + ECM?
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo 2.0 T5 240 KM Bi Fuel CNG na LPG
Mikaell, ale tam masz razem 4 zbiorniki na CNG i średnią ilośc miejsca na nasz standardowy wielozawór.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- V
- Posty: 52
- Rejestracja: 2015-02-26, 20:53
- Imię: Roman
- VOLVO: XC60
- Silnik: D3
- KW/KM/NM: 163
- Rok: 2011
- Przebieg: 188000
- Status: Offline
Re: Volvo 2.0 T5 240 KM Bi Fuel CNG na LPG
I jak wyszło z tą instalacją?
-
- V
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-08-19, 09:06
- Imię: Adam
- VOLVO: VOLVO III V70 2.0F + LPG
- Silnik: B42004S4
- KW/KM/NM: 107/145/190
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 22 zł/100km
- Lokalizacja: Kielce
- Status: Offline
Re: Volvo 2.0 T5 240 KM Bi Fuel CNG na LPG
LPG jak najbardziej ma sens nawet przy małym zbiorniku na benzynę która i tak słuźy do odpalania. Ale zdadam inne pytanie odnośnie CNG jak wiele masz punktów gdzie go zatankujesz? Gdzie w trasie poza Polską prócz Austrii znajdziesz stację z CNG? Wiem że stacje się znajdzie z trudem bo z trudem ale się znajdzie. Za to z LPG w kraju i za granicą nie ma problemu. Poza tym wchodzi jeszcze kwesstia homologacji i z tym też jest ponoć problem. Ja się skuteczni wyleczyłem z CNG. Aha jeszcze jedno zbiorniki CNG zmniejszają znacznie pojemność bagażnika efekt jest taki że bagaźnik niewiele się różni od v50. Chyba że już temat przemyślałeś w takim razie moje wynużenia trafią w próżnię.
Ada$
-
- VOLVO
- Posty: 2643
- Rejestracja: 2013-11-18, 21:56
- Imię: Sebastian
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
- KW/KM/NM: 103/140/220
- Rok: 2002
- Był na spocie: 8
- Przebieg: 355000
- Lokalizacja: Świdnik/Lublin
- Status: Offline
Re: Volvo 2.0 T5 240 KM Bi Fuel CNG na LPG
http://cngeurope.com/countries/europe-c ... -stations/Ada$ pisze:Gdzie w trasie poza Polską prócz Austrii znajdziesz stację z CNG?
-
- V
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-08-19, 09:06
- Imię: Adam
- VOLVO: VOLVO III V70 2.0F + LPG
- Silnik: B42004S4
- KW/KM/NM: 107/145/190
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 22 zł/100km
- Lokalizacja: Kielce
- Status: Offline
Re: Volvo 2.0 T5 240 KM Bi Fuel CNG na LPG
Do Snow`a dałeś mi klapsa ale wyjaśnić chciałbym że mój przekaz w kwestii stacji miał mówić gdzie tak wiele jest stacji z CNG jak nie w Austrii - tam co stacja to CNG.. Nie dość precyzyjnie przeniosłem na pulpit moją myśl - przepraszam jeśli kogoś nieumyślnie wprowadziłem w błąd.
Ada$
-
- V
- Posty: 1
- Rejestracja: 2018-10-13, 01:48
- Imię: bucz
- VOLVO: v70
- Silnik: 2.4
- Rok: 2005
- Przebieg: 390000
- Status: Offline
Volvo 2.0 T5 240 KM Bi Fuel CNG na LPG
Ja coś takiego u siebie przerabiałem kilka lat temu w V70 z 2005r.
W miejsce starego zbiornika wchodzi spokojnie butla "cygaro" 100L - srednica 315mm
Wywaliłem wszystko ze starej instalacji i dałem normalnego Staga 300
Jak ktoś wyżej pisał cały czas świeci "check engine" nie wiem jak go wywalić.
Jest specjalne przyłącze ciepłej wody z silnika do reduktora, bardzo szybko się nagrzewa.
W miejsce starego zbiornika wchodzi spokojnie butla "cygaro" 100L - srednica 315mm
Wywaliłem wszystko ze starej instalacji i dałem normalnego Staga 300
Jak ktoś wyżej pisał cały czas świeci "check engine" nie wiem jak go wywalić.
Jest specjalne przyłącze ciepłej wody z silnika do reduktora, bardzo szybko się nagrzewa.