Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Kupiliśmy Volvo V70 2.4 z fabryczną instalacją CNG, jedyne dokumenty to kwity od dekry za 2015 i niemiecki brief + umowy, co trzeba zrobić (oprócz klasycznej papierkologii i wałęsania się pomiędzy urzędami) aby zarejestrować łosia z CNG? Hm, nie ma żadnych dokumentów dotyczących instalacji (nie było od "niemca").
Lewa w górę
- zbij
- Przyjaciele
- Posty: 2247
- Rejestracja: 2009-12-23, 22:45
- Imię: Zbyszek
- VOLVO: s80 2,4 LPG
- Silnik: b5244s2 + M56
- KW/KM/NM: 140 KM
- Rok: 2000
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 330000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Pewnie atesty na butle ( zazwyczaj są dwie - trzy ).
Zapytaj w najbliższej stacji kontroli pojazdów.
Zapytaj w najbliższej stacji kontroli pojazdów.
Pozdrawiam zbij
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.
940 LPG b230FB + M47 91r.
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.
940 LPG b230FB + M47 91r.
-
- V
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-07-04, 23:26
- Imię: Janusz
- VOLVO: 850R,V70T5
- Silnik: 2.5, 2,3T
- KW/KM/NM: 170,170
- Rok: 1996
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
trzeba zrobić legalizację,nie musisz mieć zadnych dodatkowych papierów
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Muszę zrobić tłumaczenia dokumentów, mam nadzieję że "niemiec" zrobił w 2013 legalizację butli =] (mam dekrę z tego i obecnego roku). Bo inspektor z TDT powiedział, że jedynie gdzieś na Górnym Śląsku wykonywane są próby ciśnieniowe (wymagane 10 lat od produkcji butli).
Lewa w górę
-
- V
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-07-04, 23:26
- Imię: Janusz
- VOLVO: 850R,V70T5
- Silnik: 2.5, 2,3T
- KW/KM/NM: 170,170
- Rok: 1996
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
6 lat temu rejestrowałem v70 z cng w tym punkcie http://www.agrotrak.pl/pg000.html" onclick="window.open(this.href);return false;,nonline pisze:Muszę zrobić tłumaczenia dokumentów, mam nadzieję że "niemiec" zrobił w 2013 legalizację butli =] Bo inspektor z TDT powiedział, że jedynie gdzieś na Górnym Śląsku wykonywane są próby ciśnieniowe (wymagane 10 lat od produkcji butli).
Ale jak z tą legalizacją bo ją się robi u TDT (spisują numery) i dają kwit na SKP?
trwało to ze dwie godziny,demontaż osłon,sczytanie nr seryjnych i wypisanie papierka
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Ale na pewno wtedy nie minęło 10 lat od produkcji butli, mi inspektor powiedział że jak minie 10 lat od daty produkcji to nie zalegalizują jeśli nie będzie przeprowadzona próba ciśnieniowa butli.
Wstępnie koszt legalizacji ze sprawdzeniem ciśnieniowym butli to ok. 1200 zł (niestety demontaż i montaż butli). Gdyby butle nie przekroczyły 10 lat to 360 zł za kwit na 3 lata.
Wstępnie koszt legalizacji ze sprawdzeniem ciśnieniowym butli to ok. 1200 zł (niestety demontaż i montaż butli). Gdyby butle nie przekroczyły 10 lat to 360 zł za kwit na 3 lata.
Lewa w górę
-
- V
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-07-04, 23:26
- Imię: Janusz
- VOLVO: 850R,V70T5
- Silnik: 2.5, 2,3T
- KW/KM/NM: 170,170
- Rok: 1996
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
aktualizacja co 3 lata niestety na cng co trzy lata,w zeszłym roku zapłaciłem 750 zł za przegląd i legalizację butli bo oczywiście się przepisy zmieniły i 6 lat wczesniej wystarczył sam przegląd i sprawdzenie butli
-
- VIP
- Posty: 4750
- Rejestracja: 2006-01-12, 16:23
- Imię: Piotrek
- VOLVO: brak
- Silnik: v
- Rok: 2023
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: wwa
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
W wwa można w mitgaz zalegalizować.
Były Volvo, teraz jest rdzawek - MB okular.
Mam 850 polift na części.
Sprzedam skuter arillia Leonardo 125. http://olx.pl/oferta/skuter-aprillia-le ... fpR53.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam 850 polift na części.
Sprzedam skuter arillia Leonardo 125. http://olx.pl/oferta/skuter-aprillia-le ... fpR53.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Tam właśnie dzwoniłem.
Lewa w górę
- woocash2
- Przyjaciele
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-11-22, 11:35
- Imię: Joe
- VOLVO: V70/subaru outback IV
- Silnik: B5244S
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 28
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź/Pabianice
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
nonline, a tak z ciekawości, to ten czerwony egzemplarz z cng, co na oto wisiał?
Jesteśmy tylko szczególnie zaawansowaną w rozwoju odmianą małp na niezbyt ważnej planecie, krążącej wokół całkiem przeciętnego Słońca. (Stephen Hawking)
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
- woocash2
- Przyjaciele
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-11-22, 11:35
- Imię: Joe
- VOLVO: V70/subaru outback IV
- Silnik: B5244S
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 28
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź/Pabianice
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
nonline, to pochwal się nim Macie łatwy dostęp do cng, czy będziecie przerabiać na lpg? Chętnie bym obejrzał tę instalację. Jaki przebieg?
Jesteśmy tylko szczególnie zaawansowaną w rozwoju odmianą małp na niezbyt ważnej planecie, krążącej wokół całkiem przeciętnego Słońca. (Stephen Hawking)
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
250 kkm, sądzę że nie kręcony ze względu na stan wnętrza (syf), historię ale skóry nieprzetarte, plastiki adekwatne do wieku/przebiegu. Całe wyposażenie dodatkowe sprawne. Silnik 2.4 103kW N/A. instalacja chyba necama ale nie sprawdzałem, silnik chodzi rowniotko na Pb jak cng - stacja we Wrocławiu jest. Zawieszenie 100x lepsze niż w chrupku, prowadzi się jak bajka po sznurku. Śmieszne pieniądze. Oczywiście buda obdrapana, dostał lekkiego strzała w hak i będziemy go na ekierce prostować w jakimś warsztacie.
Generalnie idealny na części.
Ale tradycyjnie bedziem robić, narzekać i jeździć.
W tych pieniądzach nie było nic wartego uwagi a Peugeota 306 ojciec nie chciał.
Wysłane z mojego GT-I9505
Generalnie idealny na części.
Ale tradycyjnie bedziem robić, narzekać i jeździć.
W tych pieniądzach nie było nic wartego uwagi a Peugeota 306 ojciec nie chciał.
Wysłane z mojego GT-I9505
Lewa w górę
- woocash2
- Przyjaciele
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-11-22, 11:35
- Imię: Joe
- VOLVO: V70/subaru outback IV
- Silnik: B5244S
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 28
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź/Pabianice
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
nonline, no tak, cng wychodziły tylko z taką mocą. Powodzenia w doprowadzaniu do ładu.
Jesteśmy tylko szczególnie zaawansowaną w rozwoju odmianą małp na niezbyt ważnej planecie, krążącej wokół całkiem przeciętnego Słońca. (Stephen Hawking)
-
- VO
- Posty: 291
- Rejestracja: 2014-07-11, 11:57
- Imię: Marcin
- VOLVO: v70
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 133/181
- Rok: 2015
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: 7
- Przebieg: 8000
- Lokalizacja: Elbląg
- Status: Offline
a granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
woocash2 pisze:cng wychodziły tylko z taką mocą
chyba ze chodzi ci o ten model ,bo ja mam nowszy i inna moc
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Bi-fuel zawsze chyba były N/A jeśli chodzi o fabryczny setup, a w tamtych czasach jedynym sensownym silnikiem był 2.4
Lewa w górę
- woocash2
- Przyjaciele
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-11-22, 11:35
- Imię: Joe
- VOLVO: V70/subaru outback IV
- Silnik: B5244S
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 28
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź/Pabianice
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
forumowicz, tak, mam na myśli drugą generację v70.
-- 12 maja 2015, o 12:59 --
-- 12 maja 2015, o 12:59 --
Zgadza się, ale jeszcze z wolnossących był 2.7 170KM. Zastanawia mnie, czemu tego nie wypuszczali z CNG.nonline pisze:Bi-fuel zawsze chyba były N/A jeśli chodzi o fabryczny setup, a w tamtych czasach jedynym sensownym silnikiem był 2.4
Jesteśmy tylko szczególnie zaawansowaną w rozwoju odmianą małp na niezbyt ważnej planecie, krążącej wokół całkiem przeciętnego Słońca. (Stephen Hawking)
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Podejrzewam, że ekonomicznie nieuzasadnione. To V70 z CNG ma zasięg około 500km na obu paliwach, zbiornik Pb ma 25 litrów, do tego gazu wchodzi chyba 18 litrów, kilogramów - nie wiem jak oni to liczą. Przy 170KM mógłby mieć już tak wysokie średnie spalanie, że nie nadawałby się do w dłuższe trasy.
Lewa w górę
- woocash2
- Przyjaciele
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-11-22, 11:35
- Imię: Joe
- VOLVO: V70/subaru outback IV
- Silnik: B5244S
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 28
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź/Pabianice
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
nonline, Ale w Polandii to cng w samochodach trochę mało ekonomiczne, chyba że dookoła komina we Wrocławiu. W Łodzi w ogóle nie ma stacji z cng do samochodów, a przecież niemałe miasto.
Jesteśmy tylko szczególnie zaawansowaną w rozwoju odmianą małp na niezbyt ważnej planecie, krążącej wokół całkiem przeciętnego Słońca. (Stephen Hawking)
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Wiem ale lepsze na zakorkowane miasto niż diesel. Przez myśl mi przeszedł pomysł przeróbki na LPG, ciekawe ile komponentów z CNG dałoby się wykorzystać.
Lewa w górę
-
- V
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-07-04, 23:26
- Imię: Janusz
- VOLVO: 850R,V70T5
- Silnik: 2.5, 2,3T
- KW/KM/NM: 170,170
- Rok: 1996
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
w Krakowei dwie stacje,mam blisko i dla mnie opłacalne,5 lat na cng .woocash2 pisze:nonline, Ale w Polandii to cng w samochodach trochę mało ekonomiczne, chyba że dookoła komina we Wrocławiu. W Łodzi w ogóle nie ma stacji z cng do samochodów, a przecież niemałe miasto.
- woocash2
- Przyjaciele
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-11-22, 11:35
- Imię: Joe
- VOLVO: V70/subaru outback IV
- Silnik: B5244S
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 28
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź/Pabianice
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
klasyczny, W Krakowie może i opłacalne, podobnie jak we Wrocławiu. Ale jak napisałem, w Łodzi nie ma takiej stacji. Z mapki wynika, że w woj. śląskim, dolnośląskim i opolskim, to trochę tych stacji jest. Także biedy nie macie.
Sorry w ogóle za OT.
Sorry w ogóle za OT.
Jesteśmy tylko szczególnie zaawansowaną w rozwoju odmianą małp na niezbyt ważnej planecie, krążącej wokół całkiem przeciętnego Słońca. (Stephen Hawking)
-
- Moderatorzy
- Posty: 6033
- Rejestracja: 2006-08-29, 23:43
- Imię: Michal
- VOLVO: 2x480,740,v70,245,850,440,C70
- Silnik: B20F,B230F,D5252T,B230FT,D24T
- Rok: 0
- Był na spocie: 24
- Przebieg: 222635
- Lokalizacja: Płock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Jak się kształtuje spalanie gazu ziemnego ? ile to wychodzi zł/100km
480S, 480Coll, 744 USA Turbo, 245 USA, 850 T-5R, 440, 850 eR, C70
ex 480S 480ES 480ES v70 945 944 440 745 USA V70 460 744 USA
ex 480S 480ES 480ES v70 945 944 440 745 USA V70 460 744 USA
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Ja dopiero to poznaję, tankowany "pod korek" i wyszło około 18 kg? * 3.20, spalanie ma póki co takie samo jak na Pb, w granicach 8 (automat) po mieście. Osiągi ciut gorsze od benzynowych ale może to już instalacja niedomaga, w końcu to 2002 i generalnie poza briefami/dekrą nie ma żadnych papierów co i jak było robione.
Liczę, że 100 km to będzie około 25-30 zł przy spokojnej jeździe. W chrupku miasto+klima to 10-9 litrów ropy na 100km jakbym nie cudował, dopiero trasy pozwalają zejść do 6.
Wydaje mi się, że ekonomicznie ten bi-fuel wypada lepiej niż 2.5TDI, martwi mnie tylko znikomy zasięg, 500km na obu zbiornikach (CNG+Pb) to żadna frajda.
Liczę, że 100 km to będzie około 25-30 zł przy spokojnej jeździe. W chrupku miasto+klima to 10-9 litrów ropy na 100km jakbym nie cudował, dopiero trasy pozwalają zejść do 6.
Wydaje mi się, że ekonomicznie ten bi-fuel wypada lepiej niż 2.5TDI, martwi mnie tylko znikomy zasięg, 500km na obu zbiornikach (CNG+Pb) to żadna frajda.
Lewa w górę
-
- V
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-07-04, 23:26
- Imię: Janusz
- VOLVO: 850R,V70T5
- Silnik: 2.5, 2,3T
- KW/KM/NM: 170,170
- Rok: 1996
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
fakt ze to frustrujące jest,takie regularne odwiedziny na stacj.nonline pisze: martwi mnie tylko znikomy zasięg, 500km na obu zbiornikach (CNG+Pb) to żadna frajda.